onsdag 15 juli 2015

Waild Fee

Var ute och red nyss, och vilken underbar känsla det är! Jag har liksom inte ridit på minst ett halvår innan förlossningen (har dock ridit några gånger efter), och det känns så rogivande att äntligen kunna sitta på hästryggen igen. Sen att det är en enorm frihetskänsla gör inte saken sämre ;) Idag red vi i alla fall ut i skogen jag och mitt röda sto. Vi skrittade mest, men det blev även lite trav och några galoppsprång. Hon har inte heller varit igång sedan jag slutade rida under graviditeten, så vi tar det väldigt lugnt nu till en början, vilket är bra för oss båda. Men jag längtar tills vi båda är igång för fullt så att vi kanske kan komma ut på tävlingsbanorna någon gång! Hon är ju trots allt fem år nu och ligger ganska mycket efter med sin utbildning... Dock så beror det på att hon har varit skadad en del plus det faktum att hon nu har stått i ett halvår. Men snart så!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar