söndag 26 juli 2015

God morgon!

Nu sitter jag i soffan efter att precis ha matat Kevin. D ligger fortfarande i sängen och sover och Kevin somnade i babynestet, så jag är helt "själv" för tillfället, om man inte ser till katterna då. De går runt och mjauar här hemma och är hur gosiga och mysiga som helst. Känns skönt att ha lite sällskap, haha!


Våra galna katter! På bilden högst upp (den svart-vita katten) är Millan och på den undre bilden (den svarta katten) är Nitro.


Idag ska vi iväg och kolla lite på tyger för att kunna sy gardiner till köket och barnrummet. Jag har inte hittat några bra gardiner som jag tycker om och som skulle passa i de rummen, så då blir det nog bäst om man syr själv med något snyggt tyg som man förhoppningsvis hittar. Efter det ska vi åka hem till mina svärföräldrar och grilla och fira D som fyllde år förra veckan. Hans familj har varit borta och campat på Öland, men kom hem igår, så nu var de redo att fira honom :) Jag hoppas att de har köpt det de pratade om till D i present, för då vet jag någon som kommer bli riiiktigt glad! Får vänta och se.
 
Igår satt jag även och beställde hem lite saker. Dels så beställde jag en selfie-stick (haha! typ sist ut när det gäller en sådan), lite smycken och en personlig födelsetavla till Kevin som ska få hänga i barnrummet. Längtar tills allt kommer hem! Då ska jag även visa upp det jag fått hem :) Måste även hämta ut mina hunter-stövlar som jag glömt bort, och se hur de sitter. Det blir ytterligare en punkt på dagens to do-list.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar