torsdag 23 juli 2015

All White

Något som jag sitter och dreglar över (skämt åsido) är hur fantastiskt snyggt det är med vit inredning i hemmen, och alla härliga instagramkonton som inriktar sig mot det! Själv skulle jag också vilja ha mest vitt hemma då det blir så ljust och öppnar upp rummen på ett annat sätt samtidigt som det är väldigt stilrent. Men, min kära sambo vill hellre ha svart i hemmet, så vi får försöka kompromissa med varandra. Så som det ser ut nu är det lite blandat med mörkt och ljust hemma hos oss, och det mesta går i svarta, vita eller gråa toner, vilket också kan vara snyggt. Jag skulle dock vilja ha lite mer vitt (vilket det kommer att bli när vi någon gång flyttar till hus, där viker jag mig inte!), och hur snyggt är inte allt nedan!? Finns självklart hur mycket mer som är otroligt fint, men detta var det jag hittade just nu :) Kommer nog komma lite fler liknande inlägg i framtiden.
 
 
bricka-vit-champagne.jpg - Bricka Champagne Vit m svart text 43x22 cm - Heminredning på nätet hos Inreda.com

di1916_MG_0939.jpg - Lanterna i resin White 18x17 cm - Heminredning på nätet hos Inreda.com





VITTSJÖ Laptopbord IKEA Bord med arbetsyta och förvaring för laptop förvandlar ett begränsat utrymme till en praktisk arbetsplats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar