tisdag 21 juli 2015

Myskväll

Ikväll har vi tagit en riktig myskväll! Vi brukar sitta hemma framför tv:n och inte göra någonting förutom att gosa med lille K såklart, men till ikväll så hade vi handlat hem jordgubbar, chips, choklad, Cola och annat gott som vi har mumsat på framför en film <3

Det jobbiga när vi ska kolla på någon film är att vi redan har sett typ alla inom de genrer vi tycker om! Så att hitta någon vi vill kolla på (och som vi inte sett för nyligen) är ganska svårt... Idag lyckades jag hitta en film som hette "sex tape" där bland andra Cameron Diaz spelade. Jag tyckte den var riktigt bra! D tyckte den var ok, men jag gillade den verkligen. Satt och garva halva filmen liksom! Så den tycker jag att ni ska se om ni inte sett den :) handlar om ett gift par som hade världens sexliv innan de fick barn, men som sedan tappat gnistan och spelar in en egen porrulle, som sedan hamnar hos flera av deras vänner och bekanta! Så det blir en jakt på att försöka bli av med filmen och hoppas på att folk inte sett den. 

När jag kollade på filmen så börjar man ju fundera lite över hur det blir med sånt där nu efter att man fått barn. Ens sexliv alltså.. Jag tror att man inte kan förutse något nu, utan man får vänta och se vad som händer och ta saker som de kommer, men självklart hoppas man väl på att småbarnslivet inte är slutet för passionen i sovrummet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar