lördag 25 juli 2015

Wanties

Som jag sagt tidigare så finns det så många snygga kläder där ute, och här kommer ytterligare några av mina favoriter. Även dessa är från Nelly.com :)

Det enda tråkiga med att sitta och kolla runt på kläder är att de flesta plaggen inte sitter bra på mig! Dels för att jag har gått upp i vikt och blivit rundare (redan innan graviditeten, som inte gjorde saken bättre) och dels för att jag har väldigt stora bröst. Jag har som ett mål nu att gå ner i vikt och bli smal igen, något jag har drömt om länge, men inte orkat bry mig om då jag ändå försökte bli gravid. Tankarna gick då till att jag ändå skulle bli tjock snart, så då spelade det ändå ingen roll. Men nu så!
Och nej, jag tycker inte att det spelar någon roll om man är pinnsmal eller ej, men personligen så trivs jag inte i min kropp som den ser ut nu, och det ä därför jag vill gå ner. För att jag vill trivas med mig själv och min egna kropp! Alla får tycka och tänka som de vill, och det är såhär jag tänker...

I alla fall! Här nedan kommer några godingar som jag hittade och som jag gärna skulle ha på mig (om de passar så att säga) ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar