fredag 17 juli 2015

Framme efter lilla roadtrippen

Nu är vi äntligen framme i Motala! Har slagit mig ner i grabbarnas förtält och väntar på att de ska komma också, fick besked för en halvtimme sedan att de skulle handla och sedan komma.. Så jag hoppas att jag hittade rätt husvagn! Haha! Men jag har skickat flera sms med frågor för att försäkra mig om att jag är rätt :) skulle vara ganska pinsamt om man satt i någon annans förtält och väntade liksom! Kevin har varit supersnäll och sovit hela vägen hit (tog nästan två timmar). Han vaknade till när vi var framme och jag lyfte ur honom ur bilen, men somnade lika snabbt i min famn igen. Finns verkligen inget mysigare än att ha honom intill sig och bara titta på honom <3

Vet inte om jag berättat det tidigare, men han har börjat le nu ibland nör man pratar med honom samtidigt som han sitter och pratar själv! Eller ja, det blir ju bara lite olika ljud som kommer ut, men det är så himla gulligt!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar