fredag 17 juli 2015

Back @ home

Nu har jag äntligen landat i sängen igen och ska väl egentligen försöka sova. Kom hem från Motala vid halv 11 nu på kvällen och hann plocka lite innan plutten vaknade och ville ha mat. Är tråkigt på ett sätt att vara hemma då det liksom är en tradition att åka och campa en vecka i Motala (något grabbarna gjorde långt innan jag kom in i bilden) och det här är första gången på fem år som jag inte sover över i alla fall en natt. Men jag känner inte för att campa i tält med en bebis på en månad som sagt, så då blir det som det blir...

Jag hann vara där nere i ca fyra timmar innan det var dags att åka hem igen, men hann under den tiden mata Kevin, äta själv ( grabbarna bjöd på grillad fläskytterfilé, potatis, bearnaisesås och majskolvar), prata en stund samt tvinga med mig killarna till vattnet. Kan ju inte åka till Motala utan att gå ner till vattnet och kolla minst en gång! Tog några få kort då också, men de flesta blev inte så bra.. Bjuder på de som känns ok i alla fall :)




Nej, nu är det dags att sova! Hörs igen imorgon <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar