måndag 20 juli 2015

Min stora dröm

Alla har vi väl drömmar? Då menar jag inte drömmar i sömnen, utan något som man strävar efter och som man vill ha eller vill ska hända osv. Jag har i alla fall många drömmar. Både vad gäller arbete, familj, hästar och ja, allt! 
Min största dröm dock, som jag strävar efter för fullt, är att ha min egen gård.
Min gård, dör jag kan göra vad jag vill, renovera så det ser ut så som jag vill ha det, utan att behöva fråga om lov av andra och så.
Min gård, där jag kan ha mina hästar och ha andra hästar inackorderade.
Min gård, där vi har en verkstad där D kan hålla på med sina bilar och allt som han vill göra.
Min gård, där barnen kan springa omkring fritt och leka och ha sig.
 



Bilderna är från mina föräldrars gård, där jag har vuxit upp
 
 
Vad är eran största dröm?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar