lördag 18 juli 2015

Släktträff

Godmorgon! Vi har varit vakna sedan strax efter 06.00, vilket har blivit vardag nu då det är likadant varje morgon :) Vi har ätit frukost och Kevin ligger nu och sover bredvid mig i soffan i sitt babynest från Milooo. Jag har hunnit köra två maskiner tvätt och plockat lite, och väntar nu på att klockan ska bli 10 då K ska ha mat igen. Jag började ganska tidigt med att försöka få in fasta mattider för honom för att det skulle underlätta vardagen och så, och det har gått jättebra! Så som det ser ut just nu så äter han varje dag vid 06.00, 10.00, 14.00, 18.00 och 22.00. Fyra timmars mellanrum alltså mellan matningarna, förutom under natten då han sover från sista matningen till klockan 06.00. Självklart får han mat tidigare än med fyra timmars mellanrum om han är hungrig, de tider jag har är endast en riktlinje. Det är ganska skönt när folk frågar om när han ska äta, och man vet på ett ungefär.


Vad händer idag då? Mamma hörde av sig igår och frågade om vi kommer ut idag också då några av mina morbröder kommer på besök med sina familjer, så då kommer vi självklart åka ut dit och hälsa på alla! Ska bli kul att få träffa alla då det var ett tag sen :) annars så har jag inget planerat. 

Vi får se vart dagen tar oss ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar