onsdag 15 juli 2015

Äntligen hemma

Nu är jag äntligen hemma igen! Tog sin lilla tid allting idag, åkte ju först ut på skäret med familjen där vi satt och fikade en stund innan det började åska... Då valde vi att åka hem igen (till mina föräldrar). Det regnade på oss också litegrann när vi fikade, men inte såpass att man blev blöt, utan det var helt ok. Var som sagt åskan som jagade bort oss! 

När vi sedan kom tillbaka hem till mina föräldrar skulle Kevin ha mat innan jag och mamma satt och kollade runt lite på nätet. Hon och syrran ska iväg på kryssning i augusti och hon ville visa mig buffémenyerna för att göra mig avundsjuk ;) skulle jag tro i alla fall! Haha! Efter att vi kollat runt en stund då bjöd hon på mat, rostbiff och potatissallad innan jag tog en ridtur med Fiffi. Och sen så har vi tagit det lugnt och myst mest innan jag till slut åkte hem! Nu väntar jag bara på att Kevin ska vakna och vilja äta innan vi ska gå och lägga oss. Kommer nog kännas lite konstigt då jag nu får sova ensam några dagar, men vad ska man göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar