måndag 13 juli 2015

Inspo för hemmet

Åh, jag har precis börjat sitta och titta runt på en massa sidor på nätet (nu när man är hemma och föräldraledig liksom) och det finns ju hur mycket fint som helst! Tidigare har jag inte kunnat kolla runt så mycket då Kevin har vägrat sova någonstans förutom i ens famn, vilket har gjort att man istället har suttit och stirrat på honom hela dagarna och knappt vågat röra sig för att han inte skulle vakna.. Men nu sedan jag slutade amma och gick över helt på ersättning så sover han mycket bättre och har ett mycket bättre humör, vilket har möjliggjort att jag nu kan sitta och titta runt på nätet :)

I alla fall, så kan man ju hitta massor med saker som man får ett starkt måste-ha-begär av. Bland annat har jag hittat detta, varav några saker letar sin väg hem till mig just nu ;)

Länkar till vart ni hittar sakerna finns under bilderna.

http://www.bonprix.se/produkt/memotavla-foer-veckans-dagar-svart-912770/?size=185844767


Memotavla för veckans dagar; Helt fantastiskt fint att ha hänga hemma och kunna skriva upp vad som händer och sker i veckan, så att hela familjen vet och kan komma ihåg. Jag brukar vara väldigt dålig på att komma ihåg om D ska iväg någonstans, även fast han oftast har berättat det typ 7 gånger, men min hjärna vill bara inte komma ihåg det, varpå denna tavla blir perfekt! Har dock inte bestämt mig än var den ska hänga, men det får jag kolla på när den kommer hem.

Cheese skärbräda, gråskifferCheese skärbräda, vit marmor


Skärbräda, vit marmor och gråskiffer; Dessa vill man ju gärna ha stå framme i köket, för att sedan tas fram när det är dags för lite ost och kex exempelvis, helt underbart snygga! Tidigare har jag inte förstått charmen med att ha skärbrädor som står framme och varför man skulle ha några som är fina, har liksom bara sett till det praktiska i dem där fula plastskärbrädorna som man skär kött och grönsaker mm på. Men jag måste medge att efter jag såg dessa, så ändrades mina tankar ganska snabbt, och nu längtar jag tills de kommer :)

Glas /glasburk m handtag o lock för sugrör


Glas med sugrör; Okej, nu vet jag att jag är så sen på "trenden", men jag har suktat efter dessa glas lääänge, och ska köpa någon gång snart! Har inte beställt än, men snart så ska jag fixa det, för jag måste bara ha sådana!
http://www.raglady.se/sek/designers/marc-by-marc-jacobs/armband-skinny-logo-bangle-gold-cream.html


Armband, Marc by Marc Jacobs; Detta är bara så snyggt! Mer behöver jag inte säga ;)
http://www.raglady.se/sek/designers/marc-by-marc-jacobs/orhange-enamel-scalloped-disc-o-studs-black.htmlhttp://www.raglady.se/sek/designers/marc-by-marc-jacobs/armband-collected-charm-bracelet-black-gold.html


Örhängen och armband, Marc by Marc Jacobs; Även dessa är ju to die for! Älskar att de är så stilrena och enkla, men ändå så iögonfallande. Dessa är nog ett måste i min smyckessamling, älskling??? (inte långt kvar till jul!)

Finns egentligen hur mycket fint som helst där ute i "djungeln", och man hittar hela tiden nya saker som man skulle vilja ha. Längtar bara tills vi har köpt ett hus, så att man kan få plats med mer saker, och då kan köpa mer också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar