fredag 24 juli 2015

Shoppingrunda

Idag har vi varit iväg på en shoppingrunda i stan! Eller ja, shoppingrunda och shoppingrunda... Vet inte riktigt om man kan kalla det så här i Nyköping då det är så dåligt utbud med affärer. Men vi gick i alla fall på stan jag och D. Kollade runt i de flesta butiker, men hittade inte så mycket intressant. Det vi handlade var i alla fall tre nya basic-linnen på Cubus till mig, en kötthammare (heter det så), ett nytt bett till Fiffi, ett par shorts till D samt lite smått för att kunna säkra lägenheten tills dess att Kevin börjar klänga på allt :)
 
Utöver att bara gå runt och kolla i alla butiker så stannade vi till för en fika också. Det är ju typ obligatoriskt när man är på stan!

Jag och D förra sommaren <3

Så mysigt att fika! (Dock inte bästa bilden...)
 
Igår beställde jag hem nya stövlar inför hösten också. Blev ett par Hunter-stövlar i modellen original tall, som jag hoppas passar! Fick faktiskt nyss ett sms om att de kommit, så måste hämta ut dem nån dag och testa. Hoppas att dem sitter bra, för de är ju hur snygga som helst! Och så behöver jag då inte oroa mig över att bli blöt om fötterna vid alla höstpromenader, vilket känns ganska skönt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar