lördag 25 juli 2015

Barnkammaren

Åh, alltså, det finns så mycket snyggt och gulligt som jag skulle vilja köpa till barnkammaren! Nu är barnrummet väldigt litet och så, och vi har inte så mycket där inne (får väl inte plats så mycket mer), men jag skulle vilja göra det gulligare på nåt sätt. Nu har vi gamla möbler som ändå passar in där inne, men vi har inte så mycket barnsaker... Jag vill liksom köpa massor med leksaker och annat så att K kan leka för fullt där inne sen och så. Skulle behöva få upp lite på väggarna också, vilket gäller alla rum i lägenheten dock, och gardiner skulle också behövas. Finns en del att arbeta på med andra ord! Vi har i alla fall de flesta dyra sakerna såsom babysitter, babygym osv. Det mesta sånt köpte jag innan han valde att komma ut, men leksaker och mer inredning har vi varit dåliga på att inhandla. Skärpning! 

Här kommer i alla fall lite bilder från barnrummet så som det ser ut nu, och som ni kan se så är det väldigt tomt och enkelt för tillfället.







 
Och spjälsängen som står i vårt sovrum bredvid min sida av sängen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar