lördag 18 juli 2015

Trött

Nu känner jag mig jättetrött, vilket faktiskt är ganska ovanligt för mig, trots att jag nu är småbarnsförälder... Kan kanske bero på att Kevin har varit vaken typ hela dagen (sedan 8 imorse) varpå man knappt har fått någon lugn och ro samtidigt som det blev ganska intensivt att träffa all släkt. Förstår egentligen inte varför det alltid blir så ansträngande på släktträffar, men det måste ju bero på att man knappt träffar människorna annars, så att det dels blir en konstig stämning innan alla kommer igång samtidigt som man måste ta igen allt man missat sedan senast. Är det någon annan som känner likadant?

I alla fall, då jag nu känner mig trött så ska jag försöka att inte göra något annat än att ta det lugnt resten av dagen och mysa med lilla K :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar