måndag 27 juli 2015

Barnkläder

Något jag upptäckt som nybliven mamma är att det är otroligt roligt att handla bebiskläder! Av alla de kläder vi har till Kevin har jag dock inte handlat så många. Knappt några plagg alls faktiskt, utan vi har fått från släktingar osv som har handlat åt vår lilla prins :) sedan har jag inte riktigt velat köpa så mycket än då vi ändå har en del kläder, och så vet man inte hur lång tid det tar innan han växer ur olika storlekar. Men som jag känner nu så kan jag nog börja kolla på kläder i storlek 68 då vi inte har så mycket i den storleken, medan vi har väldigt mycket i storlek 62. Av storlek 56 har vi inte jättemycket, men det har han snart växt ur, så där klarar vi oss i alla fall :)

 
Kläderna i storlek 50, 56 och 62


 
Kläderna i storlek 68. Vilket består nästan enbart av varmare tröjor...

Jag har tänkt att ta en tur till Stockholm någon dag för att köpa lite mer kläder. Finns ju större utbud där än vad det gör i lilla Nyköping. Har hört att det ska finnas en newbie-butik där också? Det måste jag kolla upp då jag fullkomligt älskar deras kläder!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar