lördag 1 augusti 2015

Lördag


Klockan är strax efter tio, och jag har precis vaknat, så skönt! Eller ja, jag var vaken mellan fem och sju också och bytte blöja och matade Kevin innan vi lade oss i sängen igen. 

 

Då Kevin sover hela nätterna fram tills fem-sex så brukar jag efter morgonmatningen lägga honom i vår säng, om vi går och lägger oss igen. Annars sover han i spjälsängen.

Efter att K har ätit nu vid 10 så ska jag åka ut till mina föräldrar och dels rida, men sen ska jag även hjälps min mamma att göra sig iordning för en kryssning som hon ska på. Jag hade gärna velat följa med jag också, då det är den årliga "tjejkryssningen" med tjejerna i släkten (där den yngsta är 24 år och den äldsta 71), men det blir lite svårt med Kevin, så får bli nästa år :)

I alla fall, efter att jag är klar med detta ska jag och D åka ut till några vänner och antagligen bada lite i deras pool! Eller ja, beroende på om vädret tillåter det eller ej... Men vi håller väl tummarna för det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar