torsdag 6 augusti 2015

Dålig uppdatering

Nu har jag visst inte varit inne och skrivit något sedan i lördags! Oj då! Skärpning nu..

De här dagarna har i och för sig varit rätt hektiska, så kan vara därför jag inte har hunnit eller haft någon motivation till att skriva något. Jag har varit upptagen med annat helt enkelt. Bland annat har jag varit i Stockholm och inhandlat lite smått till bröllopet nästa år :) så nu är servetter, tårttopp, ljus och ljushållare klara! Känns skönt att ha påbörjat det så att det inte blir en så hög klumpsumma senare, utan det känns bättre om man sprider ut det lite.

Sen har jag även hållt på i stallet och ridit och målat. Nu håller jag på och målar inför en skiljevägg som ska upp, vilket jag tror blir super när det är klart :) men det är ju lite jobb innan dess. Vi har även varit iväg och umgåtts med vänner och badat pool och tränat mm, så det har blivit lite mycket :) men nu är jag back on track!
 
Bjuder på lite bilder från dagarna som gått också :)
 


 
Just det ja! Min pappa har gått och skaffat sig fyra myskankor!! Haha! De är typ supersöta, och ska tydligen äta upp alla mördarsniglar :) låter ju bra tycker jag!
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar