fredag 7 augusti 2015

Dagens göra

Nu har jag hållt på och staplat ved (igen) hos mina föräldrar medans Kevin har legat och sovit i vagnen bredvid. Jag känner verkligen att jag är en sån person som måste ha något att göra hela tiden, annars blir jag galen! Haha! 

Nästan alla mina kollegor på jobbet och även andra personer gav mig hela tiden tips under graviditeten om att jag skulle passa på att sova när Kevin sov, för att man annars inte skulle orka. Men så som vi har det så fungerar det verkligen inte för mig. Skulle jag sova när han sov så skulle jag inte kunna sova på natten.. Så istället passar jag på att få så mycket som möjligt gjort under tiden han sover och idag har det som sagt blivit mycket staplande :)


Förhoppningsvis kan jag rida lite senare också, men det beror på när min mamma kommer hem och om hon har lust att vara barnvakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar