onsdag 12 augusti 2015

Värsta sjusovaren

Alltså, jag är typ i chock! Kevin brukar alltid vakna på morgonen och gnälla vid typ femtiden (varpå jag brukar försöka "få tyst" på honom med hjälp av nappen), och sedan får han mat vid sex. Idag tänkte jag att jag låter honom vara så får vi se hur mycket han gnäller, om han vaknar, eller om han somnar om igen. Och vet ni? Han somnade om typ direkt! OCH sov till kvart i åtta!!

Igår tog jag upp honom så han somnade på mitt bröst vid femtiden, för att sedan vakna vid halv åtta, så kanske börjar han sova längre nu? Känns nästan som så, men jag vet inte. Väldigt skönt var det i alla fall :)

 
Lite äldre sovbilder fick det bli :)

Idag har vi som vanligt ingenting inplanerat, utan vi får se vart dagen för oss. Jag skulle behöva rida i alla fall, ska försöka göra det ikväll, annars blir det nog en vanlig hemmadag med gos, städ och matlagning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar