söndag 9 augusti 2015

Sista semesterdagen

Inte för mig dock! Sista semesterdagen alltså. Men det är D:s sista semesterdag och imorgon går det då tillbaka till det vanliga igen. Vi hade tänkt att vi skulle åka och bada idag, men istället hamnade vi hos mina svärföräldrar och satt där och njöt i solen. De har en pool som vi kunde bada i, men det vara bara 21 grader i den, vilket inte fungerar för badkrukor som oss, haha! D ville även bada i havet istället, men det blev inget av det heller. 


Efter att vi varit där ute ett tag så åkte vi hem istället för att bada och ordnade med mat. Idag blev det korv och stekt potatis, jag åt prinskorv och D åt falukorv. Det var faktiskt riktigt gott! Även fast det kanske inte låter som det ;)

Nu är vi på väg ut till mina föräldrar där jag och min syster ska rida ut tillsammans för en gångs skull. Blir nog riktigt kul! Efter det blir det en lugn hemmakväll som vanligt. Får se om vi köper hem lite frukt och gott att smaska på eller inte. Jag skulle nog vilja ha något ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar