onsdag 12 augusti 2015

Real housewives

Alltså, är det något program som jag älskar att kolla på så är det alla de olika "Real Housewives of" programmen! Finns ju dock hur många som helst nu, vi har ju liksom Miami, Beverly Hills, New Jersey, New York mm, men de jag tycker bäst om är just Miami och Beverly Hills. Jag bara älskar att se vilka problem de har och vilka diskussioner som kommer upp, för de kan ju vara helt galna!

Sen får man ju alltid ta allt med en nypa salt, då det oftast vinklas ganska mycket av producenterna och så, men ändå. Det är så roligt att följa deras dispyter och höra deras tankar och allt annat, sen är det ju kul att se hur de bor och lever och ha lite koll på deras stilar. Jag skulle ju exempelvis lätt kunna ta deras garderober vilken dag som helst!

Nej, men jag gillar faktiskt att kolla på deras intriger, annars tycker jag inte att det finns så mycket bra på tv:n.

Vad brukar ni kolla på?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar