torsdag 6 augusti 2015

Till bröllopsdekorationen

När jag och mamma var i Stockholm senast så påbörjade jag mina inköp inför bröllopet nästa år :) Så det första som köptes var till bröllopsfesten. Det blev 200 st svarta servetter, 100 st värmeljus, 50 st värmeljushållare samt en tårttopp. Ljushållarna och ljusen köpte jag på Ikea medans det andra kommer från Fyndhuset.
 
Jag har tänkt mig att det ska vara vitt, svart och guld (eller silver) som tema på bröllopet, därav svarta servetter. Sedan kommer det bli svarta löpare och lite svart i blommorna (som jag ska göra själv) medans dukarna, tallrikarna och eventuellt stolsöverkasten är vita. Till detta kommer det bli guldiga eller silvriga detaljer. Jag tror att det blir riktigt snyggt!
GLASIG Värmeljushållare IKEA
GLIMMA Värmeljus utan doft IKEA

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar