torsdag 13 augusti 2015

Kolmården

Idag har det varit en heldag på Kolmården! Jag och Kevin åkte dit tillsammans med en massa vänner och myste med att gå omkring och titta på alla djur osv. Tror att vi blev 10 vuxna och 10 barn om jag inte misstar mig? Roligt var det i alla fall!


Nu har jag även frågat mina två bästa vänner om de vill vara mina tärnor, vilket de ville! Så det känns väldigt skönt :) jag vet även precis hur deras klänningar ska se ut, och hoppas på att de kommer gilla det, men det hoppas jag :) jag kan avslöja redan nu att de kommer att vara svarta och jag skulle gärna ha som ett silvrigt bälte på dem, men det får vi se hur det blir!

Nu sitter vi hemma och har precis ätit hemmagjord pizza (såå gott!) och jag väntar på att Kevin ska vakna så att han kan få mat innan vi ska gå och lägga oss. Jag är liksom helt slut efter denna dag, men det var det helt klart värt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar