torsdag 13 augusti 2015

Vill ha!

Jag har suttit och tittat runt nu en stund på saker som jag skulle vilja ha och som jag tror skulle behövas i vårt hem ;) Det är lite blandat med saker, men allt är inriktat mot barn, haha! Det är nästan enbart det som gäller nu känns det som. Saker till Kevin, kläder till Kevin med mera.. Men det är ju såå roligt också! Här får ni i alla fall en glimt av saker jag önskar mig för tillfället :)



Ergobaby 360 bärsele. Verkar vara väldigt bra för att bära runt K i sen. Jag har ju deras hybridsjal som jag har använt lite, men tror att denna skulle komma mer till användning faktiskt. Finns HÄR
Diskställ för nappflaskorna. Finns HÄR

Twistshake nappflaskor. Har enbart hört gott om dessa, skulle därför gärna testa hur de är! Sen är de ju väldigt fina också :) Finns HÄR
Philips Avent Babyvakt SCD505
Babyvakt. Just denna modell hade väl blivit bäst i test om jag inte misstar mig. Skulle vara bra att ha ifall man är borta hos någon och Kevin sover i att annat rum. Hemma klarar vi oss utan dock! Finns HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar