lördag 8 augusti 2015

Dagen i text

Ja, idag har inte varit en särskilt spännande dag. Jag har spenderat den ute hos mina föräldrar (som vanligt nu för tiden) där jag har myst med Kevin, staplat ved och hjälpt pappa litegrann i stallet med att fixa vattenkopparna. Annars har det inte hänt så mycket mer. Jo! Jag hittade tre mördarsniglar som jag kastade till pappas myskankor för att se om de verkligen äter dem, vilket vi inte hade sett än, och det gjorde dem. Det gick riktigt snabbt för dem också, haha!
 
D ringde tidigare idag också och berättade att deras bil hade gått sönder två och en halv timme in i loppet, så det var färdigkört för dem, vilket innebär att de kommer hem idag :) Så det var ju lite bra i alla fall tycker jag. Jag saknar ju D redan liksom! Sen så är det ju jättetråkigt för dem att det inte gick bra på denna deltävlingen, men ibland blir det såhär, det är bara att ta det och gå vidare.
 
Nej, nu tänkte jag se om Kevin tillåter att jag skalar lite räkor, så ska jag sitta och smaska på det medans jag väntar på D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar