fredag 7 augusti 2015

Beslutsångest

Jag vet inte hur jag ska ha det! Sitter och kollar efter saker till bröllopet, och jag kan inte bestämma mig för om jag ska ha svart, vitt och guld eller svart, vitt och silver... Jag har i alla fall hittat tallrikar nu, och det känns som att de blir de som får avgöra, men jag kan bara inte bestämma mig!
 
Här är dem, i både guld och silver:
Engångsartiklar till fest - Noblesse, guldEngångsartiklar till fest - Noblesse, silver
Engångsartiklar till fest - Noblesse, silver, Papptallrikar (10-pack)Engångsartiklar till fest - Noblesse, guld, Papptallrikar (10-pack)
 
Som sagt, så vet jag inte vilka jag tycker bäst om... Tallrikarna tycker jag ändå var rätt schyssta för att vara papperstallrikar, men det är färgen som är det svåra. Vilka ska man ta? Får väl helt enkelt ta och fundera ett tag och se vad jag kommer fram till.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar