måndag 10 augusti 2015

Måndag

Nu är det då dags för en ny vecka igen och här har den startat väldigt lugnt. Kevin började gnälla vid femtiden, så då tog jag upp honom och gick och lade mig i soffan i vardagsrummet med honom sovandes på mitt bröst. Så mysigt! Sedan vaknade han igen vid halv sju, strax efter att D åkte till jobbet, och ville ha mat. Sedan dess har vi myst, gosat, skrattat och "pratat" bland annat och nu ligger han och sover igen bredvid mig. Jag har även hunnit med att hänga tvätt, fixa disken, äta frukost och plocka lite här hemma, och klockan är inte ens halv nio än! Herregud, hurtig mamma eller vaddå?

Igår efter att jag hade ridit ut med min syster så åkte vi hem igen hela familjen och köpte med oss glass och hallon som vi smaskade på under kvällen. Jag tog mig även tid till att ta en långdusch och fräscha till mig ordentligt, vilket verkligen behövdes. Har känt mig väldigt ofräsch länge nu, bland annat för att jag typ inte orkat raka benen på hur många veckor som helst, men igår blev det gjort. :) Jag testade även en epilator som jag hade köpt för ett tag sedan, men inte vågat testa, och jäklar vad det kändes! Hur klarar ni av det i som håller på med sånt hela tiden?? Det går inte riktigt att förklara känslan av det, men det var en blandning mellan att skära sig själv, få elstötar och typ att bränna sig. Jag gjorde i alla fall ett ben, sen fick det vara, så då rakade jag det andra, haha! Får väl försöka fler gånger så kanske man vänjer sig, men det var ju inte det skönaste man varit med om ;)


 
Lite bilder från uteritten igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar