fredag 7 augusti 2015

Fredag

Nu är det fredag igen, och jag sitter ensam själv här hemma. Eller ja, med Kevin då förstås. D har redan åkt iväg för att spela lite golf innan han och resten av teamet åker iväg till Gelleråsen för nästa långloppstävling som är imorgon. De ska sova över där i husvagn tills söndag, då det är en bit att åka, så jag kommer att vara själv tills de kommer hem igen då.

Vad ska man hitta på idag då? Jag tänkte väl i alla fall försöka rida och sen eventuellt hjälpa mina föräldrar att stapla ved. Annars vet jag inte vad man ska hitta på.. Kanske ska sitta och fundera på lite affärsplaner då både jag och D vill starta ett eget företag. Så det kanske blir att sitta och kolla lite på det. Sedan kanske det blir lite mer planering inför bröllopet. Vi får helt enkelt se!

Har ni några planer för dagen? Eller kanske för kvällen? För mig blir det väl som vanligt en lugn hemmakväll med Kevin. Kanske lyxar till det med grönsaksstavar och lite dipp också :)
 
Bild tagen från internet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar