tisdag 22 september 2015

Tisdag

Tisdag idag igen. Dagarna går alldeles för fort! Håller ni inte med mig?  Idag ska jag i alla fall åka och släppa ut hästarna innan jag ska iväg och fika med en vän som jag inte träffat på över ett år. Alldeles för länge sedan! Ska bli riktigt kul :) Vi ska ta en tur på stan och gå och fika och så. Det gamla vanliga alltså som man gör med typ alla. Haha!

Eventuellt kommer hovslagaren idag också och slår på Fiffi bakskor, vet dock inte vilken tid eller så, så vi får se. Blir skönt när det är gjort i alla fall så att vi kan komma igång ordentligt igen. Nu ska vi bara köra på och bli bättre så att vi kan komma iväg och tävla sen också! Börjar få abstinens efter det... Tänkte börja köra ordentligt med lastträning med henne också,, så att det inte är några svårigheter i framtiden när man ska iväg med henne. Det var ju liksom inte så roligt när vi var iväg till veterinären senast.. Men det får jag skylla på mig själv som inte har tränat på det.

Nej, nu måste vi iväg och fixa hästarna så att vi hinner med allt idag. Uppdaterar lite mer senare om dagens inköp och lite annat, så kika gärna in sen igen. <3


Det här vaknar jag till varje morgon <3 Hjärtat smälter ju alltså!! Alltid så glad och skrattar när han ser att man går upp <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar