söndag 6 september 2015

Dop

Sorry att uppdateringen varit dålig, men har haft fullt upp med annat och inte haft någon lust att skriva. Men nu testar jag igen!

Jag har i alla fall bokat in ett datum för Kevins dop i veckan! Så den 14 November är det dags att inta kyrkan för denna händelse. Efter det så blir det fika hemma hos oss i lägenheten. bara lite smått och gott då jag inte orkar låna en lokal som sedan behöver städas osv... Så det blir bara något litet efter. Jag har köpt hem lite saker tills dess, typ sugrör, cakepopspinnar, muffinsformar med mera så att det kan bli lite fin, så får se hur jag gör med det. Måste hämta ut det paketet också, då det ligger och väntar på mig!

Sedan får vi se vilka vi bjuder på dopet. Det blir i alla fall familjen och närmaste släkten, sen får vi se hur vi gör med vänner och vilka vänner. Jag vill ju inte ha det så stort, så vi får helt enkelt fundera ut hur vi vill göra. Men det blir nog bra i slutändan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar