tisdag 22 september 2015

Dagens inköp

Är det bara jag, eller är det otroligt svårt att inte köpa någonting när man är ute på stan och tittar? Jag vet att jag har lite problem med det där, mina vänner säger att jag är lite av en shopaholic, men det är ju så kuul! Sen skulle jag aldrig köpa någonting om jag inte har pengar till det, så då känns det lite mer okej. Eller?

Aja, idag köpte jag dock inte så mycket då jag hade tänkt att shoppa upp en del på Ikea på lördag, men det blev i all fall en bitleksak till Kevin, nämligen denna;

Jag tycker att bebissakerna från Sophie the giraffe är så gulliga, så var tvungen att köpa denna. :) Jag skulle gärna vilja ha giraffen sen också, och bitringen, men det får bli senare. Jag har redan en skallra med märket, och den är ju också så gullig!

Annars blev det då inget mer inköp idag. Eller ja, jag köpte ju kaffe och en brownie när vi fikade, men det räknas inte som ett riktigt inköp. Jag längtar dock tills lördag då jag äntligen får spendera lite mer pengar och köpa hem en massa saker som behövs! Haha! Galen som man är ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar