torsdag 17 september 2015

Lookbook weddingstyle

I måndags satt jag ju då och finurlade på min bröllopslookbook. Ja, jag har alltså tänkt att göra som en liten klippbok med bilder på hur jag vill ha bröllop, där det finns med allt från inspiration till dukningen, olika ideér som jag tänkt göra, vilka klänningar jag funderar på, vilken frisyr jag skulle vilja ha och så vidare. Lite allt möjligt som har med bröllopet att göra helt enkelt!

För tillfället har jag endast sparat ner bilder på ett worddokument, som sedan ska skrivas ut och sättas in i en bok (som jag måste köpa), för att jag sedan ska ta och skriva lite till bilderna eller något liknande. Jag tror att det kommer att bli ganska bra, och så kommer jag och mina tärnor ha något att kolla i och så, så att de förstår mer hur jag har tänkt :)

Bland annat har jag med dessa bilder (tillsammans med många fler!)

Mr. & Mrs. burlap banner - HEART- Wedding Banner - Photography prop

Vad tror ni om något i denna stil?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar