onsdag 9 september 2015

Lugn dag hemma

Idag har det varit en lugn dag hemma, och så kommer det nog fortsätta. Jag hade tänkt att kontakta hästkliniken i Norrköping för att boka in en tid för hältutredning på Fiffi, men det gör jag imorgon istället. Hon är nämligen inte halt som så, men vi har märkt under det senaste året att hon stundvis och i vissa steg varit lite oren, så ska försöka se om vi kan hitta vad det beror på och se så hon inte är skadad på något sätt.

Annars har jag gjort denna dag till en dag då jag ska bli av med to do-saker. Så jag har precis rensat klart en massa svamp (blev två kastruller fulla!) som jag nu ska förvälla innan jag ska frysa in dem. Jag har även satt på en maskin tvätt och ska nu även fixa med disken och plocka lite i lägenheten. Det har självklart blivit massa mys med Kevin idag också, så man får ju inte lika mycket gjort under en dag som man fick innan man fick barn, utan man får passa på medans han är nöjd i babygymmet eller babysittern, eller som nu, när han ligger och sover här bredvid mig. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar