söndag 13 september 2015

Veckans to do

Den kommande veckan har jag ganska mycket att göra och även en del saker som jag hade tänkt försöka få gjort. Så det kommer nog bli en vecka med full fart! Men det tycker jag om, hatar ju när man inte har något att göra och bara sitter och har tråkigt. Förstår verkligen inte hur vissa kan vara nöjda med att bara sitta framför tv:n i flera timmar utan att göra något annat! Haha! Det borde väl finnas någon där ute som känner likadant?

Aja, veckans schema ser i alla fall ut som följer:

Måndag: - Inget planerat -
Tisdag: Hästkliniken i Norrköping med Fiffi för en hältutredning
Onsdag: Ikea i Stockholm med mina två bästa vänner
Torsdag: Hjälpa min farmor med att handla
Fredag: Tjejkväll med alla brudar i gänget (mat, bowling och krogen efter)
Lördag: Boxningsmatch med älsklingen och min bror mfl
Söndag: - Inget planerat -

Det är alltså två dagar som jag inte har något inplanerat än. Utöver allt jag har planerat så hade jag även tänkt att fixa med följande:

  • Göra alla dopinbjudningar (även fast de flesta har fått muntlig inbjudan redan) 
  • Fixa en lookbook inför bröllopet
  • Städa, tvätta och diska (som vanligt då)
  • Hjälpa min mamma med att rensa i några förråd hemma hos dem
  • Ordna upp i nuvarande sadelkammaren så att vi kan börja bila och bygga om där
  • Ta kort på hästutrustning som ska säljas
  • TRÄNA, behöver verkligen komma i form nu känner jag
Sen finns det säkert fler saker som jag ska göra, men kommer inte på mer just nu... Men det känns som att det kan bli en rätt stressig vecka som sagt! Haha! Men det löser sig. I värsta fall får man väl skjuta upp på sånt som inte är så jätteviktigt eller i alla fall som det inte är så bråttom med.
Bjuder på en gammal bild, svettig efter en långpromenad med Fiffi <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar