fredag 18 september 2015

Girls night out

Ikväll är det Girls Night Out! Kommer bli hur kul som helst!

Vi är 11 st tjejer (jag tror att det var 11 st i all fall) som först ska åka hem till en av brudarna och käka och förfesta lite innan vi drar in till stan och kör lite discobowling. De sätter alltså på partymusik tillsammans med lite festligare ljus och så, för att höja stämningen, vilket är skitkul rent ut sagt! Haha!

Efter bowlingen ska vi dra till krogen och dansa och ha kul. Får dock se hur många vi blir då, då de flesta verkar banga och har sagt att de tänker dra hem efter bowlingen.. Men men, det blir nog kul ändå! Får se bara hur länge jag orkar hålla mig vaken, och hur mycket jag kommer kunna dricka innan jag typ däckar... Inte för att jag är ute efter det, men då man inte har druckit på över ett år samt är lite tröttare än man var innan man fick barn, så kan det nog bli att man är lite mer lättpåverkad. Jag får försöka tänka på det så det inte slår runt för snabbt.

Jag måste försöka hitta vilka kläder jag ska ha på mig, då jag inte har den blekaste om vad jag känner för.. Antagligen kommer det att bli någon klänning med strumpbyxor och låga skor (alla andra är såå mycket kortare än mig, varpå det inte blir så snyggt med högklackat för min del), men frågan är bara vilken klänning jag ska ta. Jag har liksom kanske 30 stycken i min garderob, så jag får ta och leta fram någon som blir bra.


Jag insåg även nu att jag verkligen behöver städa upp i min "klänninggarderob", då det ser ut lite som "hej, kom och hjälp mig"! Får ta tag i det någon dag. Inte idag dock, för det hinner jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar