måndag 14 september 2015

Måndag


Då var det måndag idag igen. Idag har jag då inget speciellt planerat, så det blir en dag fylld av allt möjligt jag kan komma på istället!

Just nu ligger K i babygymmet och snackar medans jag äter frukost. Hade tänkt komma igång ordentligt nu med min träning och så, vilket även gör mig mer motiverad på att ha koll på vad jag äter och så. Så till frukost nu så blev det två knäckemackor med ost och två glas vatten till. Skulle egentligen helst ha druckit kaffe, men vi hade ingen mjölk hemma... Så det får vänta tills senare!

Jag tänkte efter frukosten börja med min "lookbook" till bröllopet, så då blir det att sitta och leta lite bilder. Jag tänkte berätta lite mer om detta i ett annat inlägg som jag ska skriva också :)

Eventuellt ska jag hjälpa min mamma att rensa i förråden hemma hos dem senare också. Samt åka och köpa skruvar till hästtransporten (det var några som hade gängat sönder som ska fixas) och göra iordning Fiffi och allt runtomkring inför morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar